چشم انداز ، مجله اخبار،سرگرمی

صفحه اصلی چشم انداز ، مجله اینترنتی اخبار،سرگرمی،آشپزی،تغذیه،سلامت،مذهبی،سینما

چشم انداز ، مجله اخبار،سرگرمی

صفحه اصلی چشم انداز ، مجله اینترنتی اخبار،سرگرمی،آشپزی،تغذیه،سلامت،مذهبی،سینما

چشم انداز ، مجله اخبار،سرگرمی

صفحه اصلی چشم انداز ، مجله اینترنتی اخبار،سرگرمی،آشپزی،تغذیه،سلامت،مذهبی،سینما

سایتهای مفید

۸۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

با فضیلت ترین وقت خواندن نماز جعفر (طیار) روز جمعه هنگام بالا آمدن آفتاب است

  کیفیت نماز جعفر طیار,طریقه خواندن نماز جعفر طیار

با فضیلت ترین وقت خواندن نماز جعفر (طیار) روز جمعه هنگام بالا آمدن آفتاب است

 

در روزگاری که خیلی ها برای حل مشکلاتشان دست به کارهای خرافی و بعضا غیر شرعی روی می آورند مرحوم آیة الله بهجت راهکاری کارآمد ارائه می دهند که نیاز به اعتقاد و مداومت دارد. از آیة الله بهجت پرسیده شد؛

برای برآورده شدن حوائج کدامیک از نمازهایی که برای حاجت ذکر کرده اند خوب است؟
نماز روز پنجشنبه (در روز پنج‌شنبه از صبح تا غروب هر وقت بتواند چهار رکعت نماز بخواند (دو نماز دو رکعتی )

در رکعت ‌اول بعد از حمد یازده مرتبه سوره قل هواللّه‌احد و در رکعت ‌دوم بعد از حمد بیست‌ و یک‌ مرتبه سوره قل هواللّه‌احد را و پس از سلام نماز دو رکعت دوم را شروع کند.

در رکعت اول بعد از حمد سی و یک مرتبه قل هو الله احد را بخواند و در در رکعت‌ دوم چهل و یک مرتبه قل و هواللّه را بخواند.

و پس از سلام نماز پنجاه و یک مرتبه قل هو الله احد و پنجاه و یک‌ مرتبه صلوات بر حضرت رسول. بعد به سجده رفته، صد‌مرتبه یا اللّه بگوید و حاجتش را از خدا بخواهد که ان‌شاءاللّه مستجاب است و بعد از خاتمه چهار رکعت نماز تسبیح حضرت‌ زهرا(سلام الله علیها) را فراموش نکنید. این برای برآورده شدن حوائج خیلی مهم است.

 یک عامل معنوی برای یک ازدواج خوب
از آیة الله بهجت سۆال شد: ازدواج جوانی سر نمی گیرد و به اصطلاح  عوام بختش باز نمی شود، چه کند؟

ایشان فرمودند: نماز جعفر طیار علیه السلام بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالمعاد مجلسی آمده [این دعا از امام جعفر صادق علیه السلام توسط مفضل بن عمر روایت شده است و در مفاتیح الجنان در ضمن نماز جعفر طیار ذکر شده است] که در این هنگام خوانده شود، بخواند و در پی آن به سجده رود و تلاش کند که حتما گریه کند گرچه به مقدار کم و همین که چشمش را اشک گرفت حاجتش را از خدا بخواهد. این عمل را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد، و اگر نشد بداند که یا کم خوانده و یا با اعتقاد کامل نخوانده است.

ادامه مطلب

  • محمد احمدی
  • محمد احمدی

شهادت امام رضا,زندگی نامه امام رضا (ع)

امام رضا (ع) هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا (ص) و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام (ص) است. بنابر نظر مشهور مورّخان وی در یازدهم ذی قعده سال ۱۴۸ هـ. ق، در مدینه منوّره متولد شد. نام مبارکش، علی، کنیه آن حضرت، ابوالحسن و دارای القاب متعددی از جمله؛ رضا، صادق، ‏صابر، فاضل، قرة ‏اعین المؤمنین و... هستند، اما مشهورترین لقب ایشان، «رضا» به معنای «خشنودی» است.

پدر بزرگوار امام رضا، امام موسی کاظم (ع) پیشوای هفتم شیعیان بودند که در سال ۱۸۳ ﻫ.ق، به دست هارون عباسی به شهادت رسیدند، و مادر گرامیشان نجمه (تکتم) نام داشت.

ادامه مطلب

  • محمد احمدی
  • محمد احمدی
  • محمد احمدی

اگر در منزل کامپیوتر شخصی دارید و غیر شما کسی به آن نیاز ندارد و اگر از وارد کردن رمزعبور ورود ویندوز ۱۰ خسته شده‌اید می توانید آن را حذف کنید.

با دستکاری تنظیمات ویندوز ۱۰ می‌توانید از پسورد ورود خلاص شوید. در ادامه نحوه حذف رمزعبور ورود به ویندوز ۱۰ به شما آموزش داده می‌شود و شما هرگز نیاز به وارد کردن آن نخواهید داشت.

 

البته قابل ذکر است که با این کار شما سیستم خود را ناامن خواهید کرد و هر کسی می‌تواند وارد سیستم شود و به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. بنابراین به شما هشدار داده می‌شود که آگاهانه این کار را انجام دهید. حذف پسورد فقط برای افرادی که از کامپیوتر شخصی در منزل استفاده می‌کنند یا در محیطی که تقریبا هیچ غریبه‌ای وارد نمی‌شود می‌تواند مفید باشد.

 

اولین کاری که باید انجام دهید بر روی منوی ویندوز ۱۰ کلیک کنید، عبارت Netplwiz را تایپ کنید. یک برنامه با همین نام برای شما باز می‌شود.

 

حذف رمزعبور ورود به ویندوز ۱۰ , رمزعبور ویندوز

حذف رمزعبور ورود ویندوز ۱۰

 

در پنجره‌ای که مشاهده می‌کنید، شما به حساب‌های کاربری ویندوز و بسیاری از کنترل‌های رمزعبور دسترسی دارید. در این پنجره یک گزینه‌ای وجود دارد با عنوان Users must enter a username and password to use this computer، این گزینه به این معناست که کاربران باید رمزعبور یک نام کاربری را برای ورود به کامپیوتر وارد کنند. تیک این گزینه را بردارید.

ادامه مظلب

  • محمد احمدی
  • محمد احمدی
  • محمد احمدی

درست کردن کیک اسفنجی ساده,کیک اسفنجی ساده

روش آماده کردن کیک اسفنجی بدون فر و با فر

مواد لازم برای کیک اسفنجی :

تخم مرغ ۷ عدد اگر کوچک بود ۸ عدد
 شکر ۲۷۵ گرم 
 آرد  ۳۰۰ گرم
 آب سرد  یک سوم استکان
بکینگ پودر یک قاشق پر چایخوری
عسل یک قاشق غذاخوری همراه با آب

 

روش آماده کردن کیک اسفنجی :
اول سفیده و زرده ها را جدا نمایید و سفیده تخم مرغ را به حدی بزنید که کاملا پف نماید و سفت شود یعنی هنگامی ظرفتان را برمی گردانید از داخل ظرف نریزد پس از این مرحله شکر را کم کم به سفیده اضافه می نمایید و هم زدن را ادامه می دهید و بعد 

 

ادامه مطلب

  • محمد احمدی
  • محمد احمدی